• طرق حرق دهون البطن والخصر

    , سكس اغتصاب, قصص سكس, صور سكس, سكس عربى, سكس امهات, سكس محارم, عرب نار, سكس مصرى, تحميل افلام سكس, سكس اجنبى,

    هناك بعض الخطوات المتبعة للتخلص من الدهون المتراكمة في البطن، نذكر منها الآتي:

    • الإكثار من تناول الأغذية التي تحتوى على نسبة عالية من فيتامين سي، والتي تزيد من قدرة الجسم على حرق الدهون والتخلص منها.
    • الحرص على ممارسة التمارين الرياضية بصورة يومية ولا سيما تمارين البطن.
    • تجنب الإكثار من تناول المشروبات الغازية بصورة متكررة.
    • التقليل من تناول النشويات والسكريات وكذلك الأطعمة الغنية بالدهون.
    • تناول الألياف بصورة يومية والتي تساعد على زيادة عملية حرق دهون البطن.
    • التوقف عن تناول الطعام قبل النوم مباشرة، وتحديدا الأطعمة الدهنية والسكرية.
    • إضافة البهارات الحارة والفلفل الأحمر الحار للأطعمة المطبوخة، حيث أنها تساعد على حرق الدهون.
    • استبدال الشاي الأسود بالشاي الأخضر، والذي يساعد على التخلص من الدهون المتراكمة قي الجسم.
    • الإكثار من شرب الماء والعصائر الطبيعية.
    • تناول الطعام ببطء ومضغه جيدا دون استعجال.


    أفضل الأعشاب لحرق دهون البطن

    • النعناع


    ويتم تحضيره من خلال إضافة بضع أوراق منه وملعقة كبيرة من عسل النحل والقليل من الفلفل إلى كوبا من الماء الساخن، ويتم ترك الكوب لمدة 5 دقائق ومن ثم تصفيته وتناوله يوميا.

    • القرفة


    ويتم التحضير عن طريق إضافة نصف ملعقة كبيرة من مسحوق القرفة وملعقة كبيرة من عسل النحل في كوبا من الماء الساخن ويترك لمدة خمسة دقائق ومن ثم يتم تصفية المشروب وتناوله مرتين يوميا، مرة قبل الإفطار ومرة قبل الخلود للنوم.

    • خلطة أعشاب


    وتتكون من ملعقة من الزنجبيل وكمية قليلة من عصير الليمون أو العسل الطبيعي، وكذلك معلقة من القرفة المطحونة، وملعقة مماثلة من الكمون المطحون، وعن طريقة التحضير فيتم غلى كوبا من الماء في قدر مع القرفة والزنجبيل والكمون لمدة لا تزيد عن 10 دقائق فقط، وبعدها يتم رفع القدر عن النار وتركه حتى يبرد قليلا وبعدها يضاف عصير الليمون أو العسل، ومن ثم تناوله ثلاثة مرات يوميا قبل تناول الوجبات اليومية بحوالي نصف ساعة.

    • الزنجبيل


    ويتم تحضيره من خلال إضافته إلى الماء ووضعه كمية قليلة من العسل والفلفل، ووضع هذا المزيج على النار الهادئة لمدة 5 دقائق فقط وبعدها يتم تركه حتى يبرد قليلا وتناوله.

    • الزنجبيل والخل


    ويحضر من خلال إضافة 3 ملاعق من الزنجبيل وملعقة من ماء الورد وعدد 2 ملعقة من خل التفاح في وعاء، ويتم مزجهما سويا ومن ثم القيام بدهن البطن به.

    • الشاي الأخضر


    ينصح بتناول كوبا منه يوميا قبل ممارسة التمارين الرياضية، لحرق الدهون.

    • الجنسنغ
    • الأوريغانو
    • المريمية.


    مشروبات للتخلص من دهون الخصر

    • مشروب الماء والليمون
    • عصير البطيخ.
    • عصير الأناناس.
    • الشاي الأخضر.
    • عصير الطماطم.
    • عصير التفاح.
    • عصير السبانخ.

     


    votre commentaire

  • نيكت سيده كبيره بصدفه

    افلام جنس, قصص سكس, سكس اجنبى, سكس اخ واخته,نيك بنت

    انا اسمي محمد عندي ٢٦ شغل محاسب في يوم خلصت بدري وقولت امشي رجلي شويه بما ان زوجتي عند والدتها لمده 4 ايام بتزورها المهم مشيت في وسط البلد شويه لحد ما رجلي اخدتني لحد المنشيه قولت احيب هديه لمراتي عشان اعملها موفجاء لما ترجع المهم مش لاقيت حاجه عجبتني فطلعت من اتجاه ميدان سعد زغلول اوبرفع عيني لاقيت واحده ست من الي بعشقهم وزن فوق ال 100 كيلو سنها ما بين 45 الي 50 السن والوزن ده عندي عشق مالوش بديل بكل المقايس بيضه جدا شعرها سايب ولونه اصفر اكيد صبغه يعني معرفش ليه مشيت وراها اقولك معرفش واول مره اعملها اساسا مشيت وراها من بعيد وكان واضح عليها انا مش نازله تشتري حاجه لانها كانت بتقف تتفرج علي اي حاجه وكل حاجه بقيت انا اخليها تقف تتفرج اقف انا عند البياع الي قبلها ابص عليها كأني عيل صغير ماشي ورا امه بس مش ببص بغشم بردو لا المهم بدات هيا تلاحظني ورحت بصه بقرف ليا انا معرفش ليه فضلت ماشي وفعلا بقيت تقف انا اقف بعيد ابص عليها بس لما لاحظت اني ببص عليها كلها وعلي جسمها ومركز مع طيزها الي تجنن وبزازها الي ترضع اسكندريه كله وشها هدي شويه عن الاول وصلت قبل نص شارع صفيه زغلول وقفت شويه ولما وقفت انا عديتها ووقفت لاقيتها عملت حركه صايعه رجعت تاني روحت راجع وراها وبدات لما تقف لازم تدور تبص عليا انا ابصلها وابتسم فهمت اني ببص عليها وعلي جسمها وجمالها لانها فعلا جميله اوي المهم وصلت لحد شارع وراحت دخلته كنت انا بعيد شويه عقبال ما دخلت وراها لاقيتها اختفت ادور يمين شمال مفيش هتجنن كأن عيل وتايه من امه مفيش هنا وهنا مفيش روحت خارج علي الشارع الرئيسي مخنوق جدا ولعت سيجاره ووقفت قرفان قرف الدنيا عمال ابص يمين وشمال وفي الاخر قولت خلاص هروح لان اليوم فصل مني بصراحه وركبت معانا وبقت الرابعه فى الكرسى وقعدت جامبى وطبعا العربيه كانت ضيقه اوى فا كنت لازق فيها جامد اوى لدرجه انى حسيت انها حته من جسمى اينعم كان جسمها ناعم اوى بشكل غير عادى بس انا قولت دى ست كبيره واكبر من امى كمان فا مكنتش بفكر فيها خالص لحد ما لقيتها فجاه جات رافعه رجليها الشمال الى كانت نحيتى وحطيتها على رجلى انا بصتلها لقتها بتقولى معلش يابنى اصلى مش قادره اقعد استحملنى شويه
    انا بينى وبينكم الحركه دى تعبتنى اوى خصوصا انى زى ما قولتلكم انها كانت ناعمه اوووى فبدات حاجه فيا تتحرك طبعا عرفتوا ايه هى زبى طبعا خصوصا انه لامس طيزها من تحت وهى بدات تحس بيه لانه كان كبر بشكل غريب انا افتكرتها هتتضايق بس ملقتهاش اضايقك ولا حاجه بالعكس دى كانت بتقرب منى اكتر على فكره انا نسيت اقولكم هى كانت شكلها ايه .هى كانت وسط يعنى لا طويله ولا قصيره وكانت بيضه اوى وجميله الى حد ما على الرغم من سنها اما جسمها فا كان مليان سنه بس كان حلو اوى بزازها كانت كبيره اوى وطيزها كمان كانت كبيرهوكانت لابسه عبايه سمرا كانت ضيقه على طيزها اوى. المهم خلينا نكمل بقت تقرب منى شويه بشويه وتيجى عليا وتلزق فيا اوى بحجه ان العربيه الى بتجبها عليا وبعدين حصل المفاجاه الى مكنتش متصوره لقيتها مسكت زبى بايدها وبصت ليا وضحكتلى وكنت وصلت عند الشارع بتاعي نزلت ولقتها نزله ورايا راحت قالت انتا اسمك اي قولت ليه محمد قالت انا ملاحظك من اول ما شوفتني وانا منزلتش عينك من عليا انا الصراحه انتي تهبلي واللي يشوفك يقول عندك ٢٠سنه اتجنيت لما شوفتك راحت ضحكت وقالت عشرين شكرا انا لازم امشي عشان رايحه احيب حاجات
    انا لا مينفعش لازم تاجي ازعمك علي حاجه وكمان بيتي قريب من هنا
    هي لا مينفعش انا لا و**** خلاص رايحه اجيب حاجات
    انا و**** ابدا يلا تعالي وراحنا ماشين لحد قبل البيت اقولت ليه خدي المفتاح واطلعي الدور الرابع وانا هطلع وراكي عشان محدش يقول عليكي حاجه وحشه لما يشوفك معايا خدت هي المفتاح وراحت طلعه ورحت جيبت حاجات لزوم الليله وطلع وراها لقيت الباب مفتوح وهي اقعده فية الانتريه روحت جبت عصير ورحت اعقدة جنبها واتكلمنا
    بتحكيلى عن عيالها الى كل واحد اتجوز فيهم وسبوها لوحدها كان عندها 3 ولاد وبنت وكلهم عايشين بعيد عنها وجوزها عجز من فتره كبير عندو شلل وراحت معيطها ورحت وخدها في حضنانى اوى وجات ماسكه شفايفى بشفايفها اوى وايدها على زبى مسكاه جامد وقالتلى انا عوزاك تقطعنى النهارده مش عايزاك ترحمنى روحت ماسك شفايفها وقطعها بوس وانا بصراحه كنت ابتديت اهيج اوى من لمسى لجسمها ومن بزازها
    محستش بنفسى غير وانا بقفش بزازها بأيديا اليمين ودماغى بين رجليها بللحس كسها من فوق البدله وهى بقت تتأوه وعمال تقول امممممم انت بتعمل ايييييه انا مش قادره واعصابها ابتدت تسيب ومش بتقاوم روحت طالع بجسمى لحد ما وصلت لشفايفها وروحت بايسها من بوقها وروحت شادد العبايه ومنزلها وبانت بزازها بحلماتها البنى الفاجره وروحت شادد القميص كامله قلعتهالها وهى نايمه على ضهرها وروحت قالع البوكسر ونزلت قلعتها الاندر و فتحت رجليها بأيديا وبدأت اشم فى كسها وروحت حاطت لسانى على كسها وابتديت اللحس كسها وانا ماسكها من عند فخادها بأيديا الاتنين وهى عماله تتأوه وتقول ااااااااااااه حلو اوى انا عاجبنى لحسك اااااااااه اللحس كمان اااااااااااااح لسانك حلو اوى ااااااااااااااه اللحس كسى اللحسه اوى وخلينى اجيب اااااااااااه زود لحسك فى كسى وانا ابتديت احرك لسانى فى كسها وادخله جوا كسها وابعبصها فى كسها بصوابعى وانا بلحسلها لحد ما لاقيتها بتترعش وبتقول هاجيب ااااااااااااااه اااااااااااااااااااه هاجيب مش قادره اااااااااااااه وراحت جايبه شهوتها كلها فى بوقى وانا شربت عسل كسها كله ولاقيتها همدت وبتقولى سيبنى ارتاح ااااااه وفعلا سيبتها ترتاح وروحت نايم جمبها وبحسس بأيديا على بطنها لحد ما لاقيتها قامت مسكتنى من زبرى اللى كان واقف زى الحديد وبقت تدعك فيه وانا اعصابى سابت من ايديها الناعمه ومن لعبها فى زبرى وهى راحت مره واحده راميه جسمها وراحت شدانى وانا نزلت نمت معاها على جمبى وكل دا وهى لسه ماسكه زبرى بتدعك فيه وراحت زقانى عشان انام على ضهرى وراحت زاحفه بجسمها وقعدت بين رجليا وكل دا وهى لسه ماسكه زبرى وبتدعك فيه وراحت نايمه على بطنها بين رجليا وماسكه زبرى وراحت حاطه راس زبرى فى بوقها وراحت شفطاها وبتقول اممممممممم طعمهةحلو اوى وراحت نازله بلسانها تلحس بضانى وتطلع على جوانب زبرى بلسانها لحد ما توصل للراس وتبوسها وتقولى زبرك حلو اوى وكبير وتنزل تلحس زبرى من تحت تانى لحد ما توصل للراس وفضلت فتره تلحس زبرى زى الايس كريم وانا متمتع متعه بنت متناكه وراحه واخده زبرى كله فى بوقها تمصه وهى بتدعك فيه بأيديها ولاقيتها راحت قاعده على ايديها ورجليها وضع الدوجى استايل وقالتلى قوم بقى يا حبيبى ونيكنى وروحت انا قايم و واقف على ركبتى وراها ومسكت زبرى بأيديا وحطيته فى كسها من ورا وابتديت ادخله واخرجه وانيكها بالراحه وهى بتقول اااااااااااه حلو اوى ااااه زبرك كبير وحلو اوى نيكنى اسرع يا حبيبى يلا ااااااااااااه وانا ابتديت ادخل واطلع زبرى فى كسها بسرعه وانا ماكسها من كتفها وهى عماله تتأوه وتقول ااااااااااااه يا حبيبة نيكنى اوى اااااااااااه نيكنى جامد ااااااااااااه كسى بيحرقنى اوى نيكنى كمان كمان اوى اااااااااااه نيكنى يا حبيبى اه اه اه اه اه مش قادره اااااااااااه نيكنى جامد يا حبيبى اااااااااااااااااه ونزلت صدرها ودماغها على المرتبه وانا بقيت انيكها بأقصى سرعه عندى ومتمع اوى بلحمها الطرى اللى عمال يترج مع كل خبطه من زبرى فى كسها وهى عماله تتأوه ولاقيتها مره واحده عماله تقول اااااااااااه نيكنى كمان نيكنى اسرع اااااااااااااه هاجيب هاجيب اوووووووووف يخربيييييتك اااااااااااااااه وراحت جايبه شهوتها وانا زبرى لسه فى كسها ولاقيتها نامت على بطنها وزبرة خرج برا كسها وجيت انزل عشان ادخله تانى فى كسها لاقيتها بتقولى لا حطه فى طيزى هى كمان محتاجه زبرك و عشان كسى يهدى شويه روحت ماسك زبرى وروحت حاطت راسه على خرم طيزها وابتديت ادخل زبرى براحه فى خرم طيزها وهى بتقول اوووووووووووف زبرك كبير اووووووووى على طيزى اااااااااااااااه لحد ما زبرى دخل كله فى خرم طيزها وانا ابتديت ادخل زبرى واخرجه بالراحه فى خرم طيزها عشان اسلك طريقه بس وطيزها تاخد على حجم زبرى ولما لاقيته بقى سهل ابتديت اسرع واحده واحده لحد ما بقيت انيكها بأقصى سرعه عندى وهى بقت تصرخ وتقول ااااااااااااااااه حرام حرام مش قادره اااااااااااااااه زبرك فشخ طيزى مش قادره اووووووووووف وانا مابقتش قادر وعمال اهبد بجسمى وزبرى فى طيزها وجسمنا بقى يسقف من العرق والترزيع ولاقيت نفيى مش قادر وخلاص هاجيب قولتلها هاجيب اااااااااااااااااه يا حبيبى هات جوا طيزى اووووووووف طيزى عطشانه للبنك اوى ارويها بلبن زبرك ااااااااااااااه وروحت انا جايب لبنى كله فى خرم طيزها وهى بتقول اااااااااااح لبنك سخن اوى وبيلسع طيزى ااااااااااااح وانا فضلت نايم فوق منها لحد زبرى ما نام وطلع لواحده من طيزها وروحت قايم من فوق منها ونايم على ضهرى اريح شويه من التعب ولاقيتها قامت على الحمام ورجعت نامت جمبى وبتقولى مبسوط يا حبيبى قولتلها اوى قالتلى ولسه استنى بس ولاقيتها راحت ماسكه زبرى بأيديها وهو نايم وبتلعب فيه وانا قولتلها معتقدش انه هيقف دلوقتة قالتلى لازم يقف انا مشبعتش وراحت نازله تمص زبرى وتدعك فيه لحد ما وقف تانى وراحت قيلالى اهوه شوفت ماجده ميستعصاش عليها زبر ابدا وبتضحك وراحت نازله بايسه زبرى وقالتلى يلا عشان تمتعنى بقى وراحت طالعه فوق وسطى ومسكت زبرى بأيديها وابتدت تقعد على زبرى وتدخله فى كسها وتنزل عليه واحده واحده وهى بتقول ااااااااااااااااااح زبرك حلو اووووووى وانا بقولها كسك انتى احلى يا حبيبتى وهى ابتدت تطلع وتنزل على زبرى وتنيك نفسها بزبرى وعماله تتنطط وتهيج اكتر وتسرع فى حركتها وتقول ااااااااااااااااه زبرك حلو اوى ااااااااااااااه نيكنى يا واد نيكنى اااااااااااه وانا ابتديت اهيج معاها تانى وابتديت احرك وسطى وانيكها وهى قاعده على زبرى جامد وروحت مقفش فى بزازها بأيديا ولاقيتها راحت نازله تبوسنى فى شفايفى وراحت قايمه من على زبرى ونامت على ضهره وبقت تخبط على كسها وتقولى انا عاوزه كسى يورم انهارده والحركه دى هيجتنى اوى روحت قايم وقاعد بين رجليها وروحت حاطت زبرى فى كسها بالراحه وابتديت اسرع واحده واحده وهى تقولى اااااااااه ااااااااااااااه يا حبيبى كمان نيكنى كمان ااااااااااااه عوزاك تورملى كسى ااااااااااااه ورمهولى اوى اااااااااااه وانا هيجت عليها وبقيت انيكها بأقصى سرعه عندى وبزازها عماله تروح وتيجى زى الجيلى وهى عماله تقول ااااااااااااه نيكنى كمان اه اه نيكنى اكتر اااااااااااااه نيك لبوتك وشرموطك اوووووووى وانا اقولها اهوه بنيكك يا شرموطه وهى تقولى اااااااااااه شقنى بزبرك اكتر اااووووووووووف نيكنى اكتر نيكنى اووووووى ااااااااااه هاجيب نيكنى اسرع هاجيب هاجيب ولاقيتها راحت جايبه شهوتها وانا بنيكها بزبرى فى كسها وفى الوقت دا كنت حاسس انى خلاص على اخرى ومش قادر امسك نفسى وروحت مطلع زبرى من كسها فى اخر لحظه وجايب لبنى كله على بطنها وكسها من بره وهى بقت تتأوه وتدعك لبنى على بطنها وكسها وانا نمت من التعب وقالتلى ليه جيبت بره قولتلها مش عارف قولت عشان متتضايقش قالت لا ورحت قايم جيب اكل اكلنا وريحنا شويه وقومت نيكتها مره كمان وجيبت المره دى فى كسها من جوا ومصتلى مره كمان لحد ما جيبت فى بوقها رحت دخلت الحمام استحمت وطلعت لبسة الهدوم وقالت انا ماشيه عاوز حاجه انا لا انا نسيت اسالك اسمك اي اسمي عايشه ومن ساعتها بدور عليه كل يوم في المنشيه ومحطة الرمل
    سكس,سكس عرب , سكس نار, سكس اخوات, سكس عربى,

    1 commentaire
  • إليك افضل خلطات لشد البطن في اسبوع



    إن الحصول على بطن مشدود وممسوح هو هدف كل امرأة تسعى للتمتع باطلالة جذابة تسحر من حولها. ولا بد أنك تعانين من كثرة الوصفات التي جرّبتها ومن الحميات الغذائية من دون الحصول على النتيجة المطلوبة.
    لذلك، تقدّم لك "ياسمينة" هذه الخلطات المنزلية السهلة لشد البطن في أسبوع.
    1- العسل والليمون: لتحضير هذه الخلطة تحتاجين إلى كوب من الماء، ملعقة كبيرة من العسل، وعصير ليمون. قومي بغلي الماء على النار، ثم أضيفي عصير الليمون والعسل إلى الماء المغلي. واشربي هذا المزيج يومياً صباحاً لمدة أسبوع ولاحظي النتيجة.
    2- الزنجبيل والفلفل: لتحضير هذه الخلطة تحتاجين إلى كوب من الماء، القليل من الزنجبيل، القليل من الفلفل وملعقة كبيرة من العسل. قومي بغلي الماء ثم أضيفي الزنجبيل ليغلي معه، ثم أضيفي باقي المكونات. اتركيه لمدة 5 دقائق قبل أن تشربيه. كرّري هذه العملية يومياً مساءً لمدة أسبوع.
    3- شاي النعناع: لتحضير هذا الشاي تحتاجين إلى كوب من الماء، ملعقة كبيرة من العسل، أوراق نعناع، يستحسن أن تكون خضراء والقليل من الفلفل. قومي بغلي المكونات مع بعضها على النار ثم اتركيها لترتاح لمدة 5 دقائق قبل أن تشربيها.

    4- القرفة: احضري كوباً من الماء وأضيفي إليه ملعقة كبيرة من القرفة واغليها على النار، ثم أضيفي إليها ملعقة كبيرة من العسل واشربيها يومياً لمدة أسبوع صباحاً وقبل الذهاب إلى النوم مساءً.

    إذاً، هذه الخلطات المنزلية ستساعدك على الحصول على بطن ممسوح خلال أسبوع، جرّبيها وشاركينا رأيك.


    votre commentaire
  • علاجات للشعر التالف ونصائح ضرورية



    هناك قاعدة تجميلية مهمة تقول: "للـ شعر قدرة هائلة على تغيير شكل الوجه بأكمله، فإذا كنت تريدين الحفاظ على جمالك وتألقك باستمرار، فعليك البدء بـ العناية بشعرك ليبرز جمالك وتألقك".
    إليك سيدتي بعض هذه الطرق للعناية بشعرك وحمايته من التلف:1.عدم فرك الشعر الرطب

    الشعر الرطب هو أكثر عرضة للـ تكسر؛ لذلك عليك تجفيف شعرك جيداً بمنشفة نظيفة للتخلص من رطوبته قبل تصفيفه حتى تحميه من التكسر والتلف.صور سكس اغتصاب, صور بنات ساخنة, سكس مترجم, صور سكس, صور مص, سكس بنات,
    2.تجنّب استخدام مصففات الشعر بكثرة



    استخدام مصففات الشعر بكثرة قد يؤدي إلى تقصف الشعر وتلفه، خصوصاً حين يكون رطباً، مهما كانت الحرارة منخفضة، لأنها تؤثر في صحة الشعر أيضاً. ولكن إذا كنت تحتاجين إلى تمليس شعرك، فعليك فعل ذلك، مرة واحدة فقط أسبوعياً، مع الاهتمام بحمامات الكريم والزيوت.
    3.غسل الشعر ثلاث مرات أسبوعياً على الأكثر

    الشعر كالبشرة ينتج الزيوت الطبيعية التي تغذيه؛ وعند غسله يومياً ستقومين بتجريده من هذه الزيوت الأساسية التي يحتاجها، مما يجعل الشعر جافاً وتالفاً؛ لذا يفضّل غسل الشعر مرتين فقط أو ثلاث مرات أسبوعياً على الأكثر.

    4.الاهتمام بتنظيف فرشاة الشعر الخاصّة بك


    قد تنسى بعض الفتيات تنظيف فرشاة الشعر الخاصة بهن، ويجهلن أنها تحتوي على الكثير من الجراثيم والميكروبات التي تنتقل إلى فروة الرأس عند التصفيف؛ لذا عليك تنظيف فرشاتك مرة شهرياً على الأقلّ بالشامبو والماء الدافئ لتجنب نقل الميكروبات والجراثيم إلى فروة رأسك.
     


    votre commentaire

  • انا وهى وخالتى والسوق

    فى الاول احب اعرفكم ان الحكاية دى حقيقية بجد من الاول للأخر .. <br>
    انا محمد ميدو 30 سنة . ساكن فى الاسكندرية . فى يوم من قريب جدا . حوالى شهرين طلبت منى خالتى انى اروح معاها السوق . علشان عايزة تشترى شوية حاجات ومش هتقدر تشيل لوحدها . وانا بصراحة بقالى سنين منزلتش سوق قولتلها ماشي معاكى .. وفعلا دخلت لبست هدومى عادى ترنج وكوتشي ونزلت معاها .. وركبنا مواصلات لحد السوق . ونزلنا بدأنا نتسوق خضار واكل وحاجات وانا كنت مبسوط جدا جدا .. وكانت الدنيا زحمة جدا ستات × ستات <br>

    سكس امهات, قصص سكس, تحميل افلام سكس,سكس محارم, سكس مصرى, سكس حيوانات, فيلم سكس,افلام نيك, عرب نار,صور سكس,سكس محارم,
    وبعد نص ساعة وانا مع خالتى وفى ستات كتير بتنقى وتشترى . لقيت شاب لازق فى واحدة 35 سنة تقريبا بس جامدة جدآآآ ... لابسة عباية سودة متجسمة وصدر كبير وطيز كبيرة . وسوة عسل . وجسم مظبووووووط اوى .. والولا عمال يلزق وهى تستهبل وتوطى وترجع علية بطيظها . وتبص بطرف عنيها للجنب . وبدأت اهيج على جسمها والمنظر . وفجأة خالتى تقولى يلاااا . فصلتنى . قلتلها يلاااا . وطلعنا قدام شوية وانا همووووت عليها . وبدأت خالتى تقف وتسأل بكام وتنقى ومفيش دقايق لقيت الست دى جت جنبنا والواد مش موجود . وانا شايل اكياس وحاجات وزحمة . وقلت يلااااا بقى فرصتك . قمت واقف فعلا وراها يادوبك لمست طيزها بزبرى ولقيت زبرى شد شدة بنت كلب هى كانت ولا حصل اى حاجة وانا زبرى شد على الاخر وداريت بالاكياس وقمت مقرب تانى ولااااازق اوووى وهى لقيتها بتحدف عليا اكتر لحد ما زبرى زق العباية اوى ودخل بين فلقة طيزها جامد . وهى طرية اوووووى مش عارف اوصفلكم طرية ازاى . وحصلت المفجأة اللى وقعيتكلت قلبى ونفس الوقت فرحت قلبى . <br>
    فجأة لقيتها بصت لخالتى اووووى . وقامت ماسكة اديها ازيك ياااااطنت . بصتلها خالتى وافتكرتها اهلاااااا حبيبة قلبى عاملة اية وحبة كلام وانا وشي احمااااااااااار . وتبصلى وخالتى تقوملها ابن اختى . اهلا وسهلا . وعاملة اية واتجوزتى ؟ و و و&nbsp; .. المهم بقى والشديد . قالت لخالتى انا اتجوزت من 7 سنين وانفصلنا ومعايا سارة 5 سنين . وقاعدة لوحدى .. وبدأ الكلام وانا واقف . وصمموا يجيبوا حاجتهم مع بعض . والبت هى اللى اصرت علشان خالتى وحشاها جدا .. وبدأت انا اشيل اشيل وعنك ويطلع عين اهلى بس مبسوط ومشدوود وافكار كتير فى دماغى . <br>
    خلصوا الحاجات اللى عايزنها . ساكنة&nbsp; فين ؟ قالت لخالتى ساكنة فى ...... مكان بعد خالتى ب كام شارع . وركبنا احنا ال3 . وبيتكلموا . فجأة خالتى . بتقولى نزلى الاكياس فى الشارع قدام البيت وروح وصل ..... شايلة كتير . البنت بتقول لا يا طنط وهتعبوا وهى باين عليها طايرة من الفرحة . وفى عنيها . قلت يلااااا&nbsp; . لقد وقعنا فى الفخخخ . <br>

    افلام نيك,تحميل افلام سكس,افلام جنس, سكس محارم,سكس اغتصاب,سكس محجبات,تنزيل افلام سكس,سكس سحاق,عرب نار, سكس مترجم, سكس لبنانى,
    وخالتى اصرت . وفعلا دة اللى حصل . ووصلنا عند شارعها وقالتلى هنا . ونزلنا واخدت الاكياس . قالتلى مبتتكلمش لية ؟ قولتلها اقول اية مش عارف . قالتلى ماشي انا كمان سكت اهوو . فضحكت باستهبال سكتى على اية . قالتلى هقولك . هنا البيت وطلعت والمفروض اطلع معاها . استغربت وقلت انا بتشقط لقد وقعت فى الفخخخ .. ودخلت وطالع وراها ووصلنا بيتها طلعت مفتاح وفتحت . بحط الحاجة قدام الشقة قالتلى بتعمل اية لا استنى . هعملك اى حاجة تشربها واقولك سكت على ايييييييية ... بلمت واتخرست وقالتلى تعالى اقعد اتفضل وتدخل المطبخ وجوة وانا قاعد . و10 دقايق لقيتها طلعالى من جوة بلبس بيت محترم عادى . جلابية بيتى كدة وفى ايدها عصير تفاح . وبتقدمهولى وقعدت قدامى . قمت متكلم انا بقى . هااا سكتى على اية ؟ قالتلى هتستهبل بضحكة كدة . قمت ضاحك . قولتلها انا بستهبل اية بقى . قالتلى اية اللى عملتة فى السوق دة . قولتلها بصراحة غصب عنى . قالتلى متقلقش قولتلها مش قلقان . بص بصراحة شوفت واحد واقف وراكى ولازق وانا مقدرتش اقاوم عملت زية . قالتلى عادى يعنى ؟ قلتلها مكنش فى بالى خالص انك ممكن تعرفى خالتى وكدة . وهوصلك لحد البيت دلوقتى . قالتلى بصراحة انا قصدت كل دة . قلتلها يعنى اية قالت انا قصدت انك توصلنى . عملت اممممم . وبعدين ؟ قالتلى قولى اية رأيك لما لزقت فيا كدة من ورا . وشي احمرررر اوى قلتلها بصراحة طرية اوى وجميلة اوى . قالتلى طيب ثوانى اشرب العصير جيالك . دخلت وبتاع 5 دقايق . طالعة لابسة روب وقميص تحتة بس قافلة الروب خالص . وانا قلبى بيفرقع مش بيدق .&nbsp; ساكتين قلتلها طيب قولتى عندك بنت . قالتلى عند خالتها هتيجى بكرة لسة . قلتلها طيب محتاجة منى حاجة ؟ قالتلى مكملناش كلامنا . على اللى عملتة فى السوق . قولتلها متفكرنيش علشان بحس بحاجات غريبة . قالتلى زى اية . قلتلها حاجات بتتحرك من مكانها وبتاخد وضع غير ضعها . قالتلى زى اية يعنى مش فاهمة .. قلتلها مش عارف افهمك اكتر من كدة . قالت طيب انا عندى فكرة . نقف زى ما وقفنا فى السوق وتشرحلى .. حسيت بكهرباااا وفجأة الجو حرررر اووى .. قلتلها ماشي . قامت وقفت . قالتلى اقف يلا . وقفت وهى لفت ووطت شوية ساندة على ايد الكرسى . وتقولى يلا . قمت مقرب واحدة واحدة . لحد ما بدات الزقبين فلقات طيظها الطرية . وكانت اطرى بكتييير بقى . والزق وانا برتعش من كتر الشهوة وهى كمان كانت بتزنق على زبرى جامد اوى&nbsp; . قالتلى وهى بترتعش هاااا .. مش هتقولى بقى اية اللى بيحصل . قولتلها . استنى كدة . ولفيت ايدى على بطنها وقرصت فيها ولزقت اوووووى . كل دة بالهدوم . قامت لفة ايدها وجت ناحية زبرى وقامت مسكاه من فوق الهدوم . قالتلى اية كل دة . هاااااا . وهى بتدعك فية . اية كل دة دة شكلة كدة بيموت .. قلتلها لا هو قاسى بس مبيموتش . بصتلى وقالتلى اطلعة واشوووف . سكت . قامت مادة ايدها ومطلعاه . ولقيت زبرى احمر اووووى وعروقة منفوخة . وهى بصتلة وبرقت اووى . وهاجت اوفر . قالتلى لا جامد موت طعمة بقى اية ؟ قلتلها دوقى . قالتلى ادوق قلتلها اه طبعا . براحتك . قامت بايسة ومصة راس زبرى وبؤها سخن مولع . وتمص وتدخلة فى بؤها اكتر . وفجأة قامت وقالتلى تعالا واخدتنى من ايدى ودخلتنى اوضة نوم . وقالتلى هنا هنعرف ندوق ونعمل كل حاجة . وقلعت الروب . ولابسة قميص على اللحم ناااار .. وبدأت تقلعنى من فوق قلعت كلة من فوق والبنطلون وقمت مقلعها القميص وياخراااابر على البز وشكلة وهو بيتهز . جسمهاااا مااااااية اوى . وبطن بسوة جامدة اوى وطيز بتتهز زى الماية . وقلعتنى البوكسر ويلا بينا . قامت بدأت تمص شوية وقلتلها ننام عكس بعض . قالتلى يلااا بقى . ومصت قلتلها اية رايك قالتلى بطعم المانجة لا ثوانى الفراولة . وانا بدأت افتح كسها والحس . كسها لونو احمر بارضو وحالقة والحس والحس وهى أاااااااه ااااااااه وتمص اااااه وتمص&nbsp; . ولقيتها بتقولى اية رايك قولتلها دة فرن ناااار .. بتاع 10 دقايق وقلتلها ماتيلا بقى ندخل المانجة الفرن . قامت عدلت نفسها ونامت وفتحت رجلها . ولقيت بزاز ملبن كبيرة وطرية وبتتهز مع كل حركة بتعملها وسوة وبطن جيلى ورجلين قشطة وكس احمر بااين منة الخط بس مقفول يعنى لسة زبرى هيفتحة يدخل فية . وطيزها باينة من الجناب من كتر ما هى كبيرة وطرية علشان نايمة عليها . قمت واخد رجل واحدة ورافعها على كتفى ورجل معدولة واخدت راس زبرى وحطيتة بين شفرات كسها المبلول وبدأ يتزحلق . بدأت ادخلة براحة . ادخل راسة واطلعة . وهى تقول أااااة دخلة . ادخل ربعة واطلعة كلة . وهو طالع تقول ااااه اكتر . دخلة بقى . دخلت نصة وعملت نفس الحركة وكانت بتتقطع . وقمت مدخلة كلة . قالتلى اييييية دااااااا ايييييية دااااا دة جامد اوووووى . سيبو جوة شوية . وهى بصراحة كسها كان مظبوط على زبرى . وبدات اتحرك انيك فيها واركز مع بزازها وهما بيتهزوا . وبعد ربع ساعة كدة قولتلها لفى . نامت على بطنها . وطيزها بنت الكلب جااااامدة نيك . فتحت طيزها علشان يبان كسها من ورا . وظبطت زبرى ودخلتو وهى ضامة رجليها على بعض وقافلة عليى زبرى اكتر . وبدات اتحرك وانيك فى كسها وطيزها تعمل موج زى البحر . وصوت الطرقعة بيهيج اكتر . واهاتها بتزيد بتزيد . قولتلها هتنزلى قالت ااااااااه قلتلها هجيبهم معاكى قالتلى لا هاتهم برة .. قولتلها طيب يلا نزلى الاول وانا هجيبهم . ولقيت جسمها بيتهز جامد ورعشة جامدة وكتمت بؤها فى المخدة وصرخت من كتر المتعة اللى حساها .. وشوية وبدات اتحرك تانى قربت انزلهم . قولتلها قربت . قالتلى هاتهم عليا من برة . طلعتة ولفت بسرعة نامت على ضهرها والمنظر هيجنى اووووى . نطرتهم ونزلت لبنى من اول سوتها لبزازها . كل نطرة بتروح فى حتة ونزلت لبن بالهبل . وهى كل ما انطر تقول اوووف اووووف امممم .. اخدت فوطة جنبها ومسحت جسمها ومسحت زبرى بمناديل . وحضنتها . تقريبا قضينا كل دة ساعتين الاربع معرفش ازاى ومحسناش بالوقت . انت جامد انت ..و.. .و.&nbsp;&nbsp; . واتكيفت اووووى . قالتلى هات رقمك قولتلها خودية اهو ... قالتلى هنتكلم وهشوفك كتير . ولبست هدومى بعد ما ظبطت حالى ونزلت رحت لخالتى . <br>
    خالتى كل دة بتوصلها . قلتلها بوصل مين ؟ قالتلى ..... قلتلها انتى لسة فاكرة . دة انا وصلتها عند باب البيت وقابلت محمود وقعدنا على القهوة . قالتلى ماشي بنت حلال وطيبة البنت دى . قلتلها اه يا خالتى شكلها فعلا طيبة وغلبانة . عااااااااايز اكل بقى انا جعااااان . قالتلى ادخل اعمل اللى انت عايزة . وبس كدة .. واتقابلنا تانى وتالت .


     


    votre commentaire


    Suivre le flux RSS des articles de cette rubrique
    Suivre le flux RSS des commentaires de cette rubrique