• تجاربى من الموبيل
    مبدئيا احداث القصه كلها حقيقه باختلاف الاسماء فقط
    توقيت القصه كان 2014 يعنى سنتين تقريبا الاحداث مافيهاش سكس كتير او مش هابالغ لكن هاحكى اللى حصل بالظبط بشكل تلقائى واعذرونى فى كتابتى لانى مش بعرف اروى قصص
    البدايه انا شاب عندى دلوقتى 31 سنه مش متزوج بس ليا تجارب كتير مع جنسيات مختلفه اشتغلت فى كذا مهنه بس حاليا عندى شركة خاصه بيا فى مجال العقارات حالتى الماديه متوسطه بس شكلى الناس بتتخم فيه يعنى دايما يفكرونى من الاثرياء وده يمكن عشان لبسي وتقلى يعنى مش بندلق بسرعه اسف على المقدمة الطويله ندخل بقى فى الجزء اللى يهمكم
    البدايه:-

    سكس امهات, سكس اغتصاب, سكس, افلام سكس مترجمة, سكس اونلاين,صور نيك,سكس حيوانات,
    شغلى فى المهندسين وكنت ماجر شقه فى شارع السودان للمزاج المهم فى يوم بليل ماشي فى الشارع على الرصيف وعينى لمحت بين عجل عربيه وبين الرصيف موبايل مرمى وانا بجيبه كل اللى فى دماغى انه كوفر موبايل بس لما مسكته لقيته موبايل سامسونج حاولت اشغله بس كان فاصل شحن روحت البيت شحنته وفتح بس كان ليه باص ورد وصلته باللاب وبداءت اقلب فى الصور وكلها كانت صور بنت منتهى الانوثه والسخونه والجمال موصفات البنت هى متوسطة الطول لونها خمرى وتقريبا عامله تان شعرها بنى ناعم فشخ صدر مشدود طيز مهما اوصف فيها مش هاقدر اوصلكم شكلها عامل ازاى كانت متصوره صور كلها سيكس بقمصان نوم بكينى ترنجات حتى صورها بلبس الخروج تحس انها بورنو ستار طبعا شوفت الصور اتجننت وبقيت قاعد مستنى الموبايل يرن فى اى وقت المهم الصبح طلع عليا ونمت لانى كنت راجع متاخر والتوقيت اللى لقيت فيه الموبايل برضه كان متاخر نمت وصحيت على صوت موبايل بيرن انا مش عاوز اقوم عشان دى مش رنة موبايلى بس قلقت وافتكرت لما الرن زاد مسكت التليفون وقولت الو لقيتها بتقول لو سمحت الموبايل ده اتسرق منى قولتلها حضرتك غلطانه هو وقع منك وانا لقيته لو مسروق ماكنتش هارد عليكى اصلا قالتلى طب تمام انا اسفه جدا بس فعلا مخضوضه ومتلخبطه قولتلها عموما انا لقيت الموبايل امبارح متاخر فى المهندسين قالتلى انا اصلا ساكنه هناك قولتلها طب تمام شوفى الوقت اللى يناسبك عشان تاخدى موبايلك قالتلى طب النهارده الساعه كام يناسبك المهم قولتلها انا اجازه النهارده بس يادوب هاقوم واظبط امورى وممكن على اخر النهار 6 او 7 مثلا فى المهندسين قالتلى اوك وكمان ماتخافش انا مش هانسي الحلاوة بتاعتك ضحكت جدا وقولتلها طب انا باكل الرشيدى الميزان قولتلها لا طبعا مافيش الكلام ده .. ظبط نفسى وحلقت ولبست وروحت فى الميعاد هى وصلت قبلى لقيتها بتتصل وتقولى انت فين قولتلها قدامى ربع ساعه واكون عندك وبصراحه كنت متعمد قاتلى طب فيه كافيه هادخل استناك فيه وبالمره اعزمك على حاجه تشربها كفايه انى تعبتك معايا وصلت ودخلت الكافيه انا عارف شكلها بس سالتها انتى لابسه ايه وشكلك ايه عشان ماحبتش اعرفها انى شوفت صورها وده جاب نتيجه ايجابيه كبيره فى علاقتنا دخلت سلمت عليها شكلها فى الطبيعه يهيج اتخن شنب جسم زى ماقال الكتاب عيون كلها سكس واثاره مافيش ترهلات جسم مشدود صح اديتلها الموبايل وقولتلها وشحنتهولك كمان اتعرفنا وفضلت تسئل عن حياتى كتير مع انها فى التليفون كانت بتقول انها مستعجله ووراها مشوار اجلته لما انا اتاخرت هى اسمها ريهام كان عندها 32 سنه متجوزه ماعندهاش اطفال جوزها على طول مسافر بره وهى حياتها بين النادي والجيم وخروج وسهر وقالتلى ان الموبايل لما وقع منها انها كانت راجعه من سهره مع اصحابها وتقريبا كانت سكرانه قولتلها انا اعرف ديسكو فى فندق 5 نجوم يعتبر اجمد ديسكو فى مصر دولقتى طلعت عارفاه قولتلها انى ممكن لو هى حابه تروح مش هاخليها تدفع مينمم قالتلى لا عادى وبتاع قولتلها خلاص ياريت بقى ابقى اشوفك هناك مشيت بعد ماخدت رقمى والفيس بتاعى بليل متاخر لقيتها بعتالى مسج وبتقولى معلش كنت حابه اطمن انك روحت هى جت متاخر بس اعذرنى كلمتها قولتلها اه روحت ينفع اتصل بيكى قالتلى اه مافيش مشكله كلمتها قولتلها كده احسن عرفت انى صوتى حلو قالتلى غنيلى غنتلها عجبها اوى وبعدين لقيتها بتقولى عارف انا كنت مكسوفه اوى وانت جاى لان الموبايل كان عليه بلاوى وكنت خايفه تكون واخد عنى فكره وحشه او تقول عليا شمال قولتلها مش شرط ان البنت تتصور بحريتها تبقى شمال عشان اكون صريح معاكى انا شفت كل الصور بس ماحبتش اقولك عشان ماتتحرجيش ضحكت وقالت ينهار اسود اوع تكون اخدتهم قولتلها لا مابحبش اخد حاجه غصب عن حد او سرقه لانى كده مش هستفاد حاجه قالتلى طب الصور احلى ولا الحقيقه قولتلها و**** ياريهام الصور تحفه والحقيقه احلى بس طبعا لو الحقيقه زى الصور فى اللبس والطريقه انا ماكنتش سيبتك تروحى النهارده كنت خطفتك ضحكت وقالتلى ليه الصور مالها قولتلها بصراحه هى سيكسى اوى وانا لو من جوزك مش هاسيبك ثانيه ولو شغلى فى جهنم مش هاسيبك وهاخدك معايا عشان استمتع بكل لحظه معاكى المهم اتعرفنا اكتر وقالتلى انا مستغربه انك مش متجوز قولتلها عاادى يعنى وهو المتجوزين مرتاحين قالتلى على رايك فعلا كله قرف قولتلها ليه بقى قرف قالتلى بقيت حاسه انى زى المبوله مركونه لحد مايتزنق ويجى يفضى فيا قولتلها انا لو معاكى بصراحه اكتر حاجه نفسى اعملها انى اخدك فى حضنى سكتت قولتلها سورى ماقصدش قالتلى خلى بالك انى على تكه والكلام ده بيتعبنى قولتلها وانا كمان تعبان بس زى ماقولتلك انى مش هاعمل حاجه غصب عنك خلصت المكالمه وفعلا حلمت بيها انى بنيكها وكلمتها اول ماصحيت قولتلها انتى جنينتينى وحلمت بيكى امبارح لدرجة انى صاحى بدور عليكى فى السرير كانت لسه صاحيه وفى سريرها وبتتكلم بكل علوقيه قولتلها ايه رايك نتقابل قالتلى اوك مافيش مشكله قعدنا مع بعض مافيش 5 دقايق ولقيت بواب العماره بيتصل بيا وبيقولى فى ماسورة ضاربه فى حمام الشقه تعالا عشان نقفل الميه ونصلحها شرحتلها الموقف قولتلها ممكن تيجى معايا فى شارع السودان قالتلى اوك واتفاجئت بصراحه طلعنا الشقه ومعانا البواب والسباك اللى عمل الموضوع فى حوالى 10 دقايق الريسبشان بس اللى كان غرقان بس مش اوى لانهم كانو قفلو المحبس العمومى قالتلى هانمشى قولتلها ايه رايك نقعد هنا ونشرب حاجه وانشف الميه فضلت انشف الميه بالمساحه وهى عماله تضحك وقامت تساعدنى وتشد منى المساحه وقربنا اوى من بعض قولتلها انا نفسى فى حاجه قالتلى ايه قولتلها نفسى ابوسك سكتت روحت حضنتها من وسطها اللى عامل زى الميه ومسكت شفايفها وفضلت امص فيهم وادخل لسانى جوه بقها وامص لسانها وايدى بدات تسرح على صدرها وعلى طيزها وكسها وهى لابسه ودخلنا اوضة النوم واحنا حاضنين بعض وبقلعها الشيميز اللى كانت لابساه وفكيت البرا عشان اشوف اجمل صدر ممكن تشوفه فى حياتك بزاز متوسطه الحجم مشدوده حلمات بنيه واقفه وبتقول لبقك تعالى ارضعنى اول مانزلت وبقيت عمال امص فى بزازها وماجتش ناحية حلمتها بقت تقول اممممم احححح حرام مش قادره حطيت حلمة بزها الشمال وقيت ابدل بين الفردتين وبعدين مسكت الاتنين بايدى وضمتهم وفضلت ارع وامص فى الحلمتين مع بعض قالتلى اههه اه اه انا هاجيب هاجيب وغمضت عنيها وريحت ضهرها على السرير كل ده وانا لسه لابس بنطلونى يادوب قلعت التيشرت بس بقلعها البنطلون قالتلى لا عيييييب مش هاينفع طب مش دلوقتى وفضلت تضحك وتتمايص قولت لو اخدتها بالعافيه ممكن تكون مره وخلاص ومش هالاقيها تانى قولتلها طب ايه قالتلى انا ااتاخرت ولازم اروح واوعدك انى هاعوضك عن النهارده قولتلها اوك لبست التيشرت وهى لبست البرا والشيميز وروحنا كلمتنى قالتلى انت عارف انك كبرت فى نظرى اوى طبعا انا من جوايا نار بس عامل فيها تقيل قولتلها ليه قالتلى عشان طلعت جنتل مان وماحبتش تغصبنى على حاجه قالتلى انت بكره وراك ايه قولتلها شغلى وهاخلص الساعه 6 قالتلى طب ينفع تجيلى البيت قولتلها طب ماتيجى انتى قالتلى لا تعالا عشان عزماك على العشا وطبعا اليوم ماخليش من المكالمات الساخنه لحد اخر الليل روحت تانى يوم الشغل وخلصت رجعت بيتى ظبط حالى ولبست ورايح وكل اللى فى دماغى اللحظه اللى هاتكون فى حضنى وهى عريانه وبنيكها بدون مبالغه من ساعت مابدءت البس وانا زوبرى واقف لدرجة انى كنت محتار اداريه ازاى فى الهدوم وانا ماشى فى الشارع المهم وصلت البيت عندها بصراحه شقه دوبلكس لا تقل جمال عن صاحبتها ديكورات هايله عرفت انى كنت واخدها فى عشة فراخ  طبعا اول مافتحت كانت لابسه فستان اسود اشبه باسخن بيبى دول تكون شوفه فى حياتك قصير وصدرها كله خارج بره والفستان طويل سبعه من جنب والجنب التانى قصير حاجه كده فشيخه والقماشه اللى هى طريه كده حاجه تجنن اى راجل جسما نار فى الفستان عامله شعرها كيرلى لابسه سنسله صغننه فى رقبتها صدرها مشدود وجزء كبير اوى باين منه وكانها حاطه عليه ملمع او كريم لانه كان بيلمع اوى وسطها نازل برسمه حلوه مافيش كرش بس بطنها سكسى اوى رجلها تحب تقعد تتفرج عليها حتى كعهب رجلها حلو وبرضه بتلمع عرفت انها مظبطه امورها هى كمان عشان تبقى جاهزه للنيك اول مادخلت بوستها وحضنتها جامد وفضلت امص فى شفايفها قالتلى طب اهدى بس وماتستعجلش دخلنا الشقه قعدنا فى الريسبشان قالتلى تشرب ايه قولتلها شاى ممكن قالتلى لا ده مش وقت شاى خالص انا عندى واين ( نبيذ) ابيض واحمر وعندى بيره وفى وسكى انا بشرب بس مش كتير مناسبات بس يعنى قولتلها نوع الويسكى ايه قالتلى شيفاز قولتله ويسكى مع كولا وهى كمان شربت زي قعدنا نتكلم واحنا قاعدين على فوتيه عامل زى الميه مريح فشخ قربت منها وحطيت ايدى عليها وبدات احسس على جسمها ورجلها ولقيت شفايفها بتاكل شفايفى هى اللى كانت بتبوسنى هى اللى كانت بتغتصبنى انا كمان بدات ابادلها ده وقومتها ركبت عليا وانا ساند ضهرى على الفوتيه وعماله ابوس فيها وفى رقبتها ونزلت حماله الفستان وايدى فكة البراه وفضلت افعص فى بزازه واهزهم واشم اجمل ريحه برفان واكل الحلمات والحسهم لدرجة انى من كتر النهم والهيجان بليتهم بريقى وحلمتها البنيه بقت خلاص واقفه على الاخر وايديا طبعا راحت على ضهرها رفعت جزء الفستان وفضلت احسس على اجمل طيز شوفتها فى حياتى وهى لابسه البانتى الفتله وبدات اضربها براحه علي طيزها ويعدين وقفان خلعتها الفستان وهى قلعتنى القميص والبنطلون وبقيت بالبوكسر وهى ملط بعدين نيمتها على ضهرها وفضلت ابوس فيها وطبعا زوبرى من تحت البوكسر بقى يحتك ويخبط فى جسمها وكسها ولقيتها بتقولى حبيبى ارحمنى اقلع البوكسر ودخله قولتلها اصبرى اتقلى تاخدى حاجه نضيفه يا حياتى نزلت على بزازها كلتهم وعلى بطنها وسوتها قطعتها وبلسانى نازل على اجمل كس غرقان سميه زى مانت عاوز تسميه عسل شهد لبن اى حاجه من اللى بتحبها كس ناعم خالى من الشعر تماما معمول سويت صح ومرسوم عليه تاتوه صغير ولونه من كتر السخونيه احمر وبيلمع بقيت محتار ده يتلحس ولا يتاكل وبدات الحس براحه وادخل لسانى بين شفرات كسها وهى فعلا كانت بتصوت وادخل لسانى جوه ولسه بكمل قالتلى انا بجيب وصوتها كان مالى المكان وبعدين هديت شويه وانا كل ده نايم على كسها وهديت لعبى شويه قالتلى ارحمنى انت هاتصفينى انا جبت مرتين وانت لسه مادخلتش زوبرك فيا بدات الحس تانى وبقيت انزل على خرم طيزها والحسه وادخل لسانى جوه براحه وطيزها مش مفتوحه لحست ومصيت وفشخت وماكنتش عاوز اقوم قومت ونمت جنبها على الفوتيه اللى كان واخدنا احنا الاتنين فى حضن بعض قالتلى هو ام البوكسر ده مش بيتقلع قولتلها طب ماتجربي نزلت قلعتنى البوكسر وفضلت تمص فى زوبرى وبضانى واحط زوبرى بين بزازها لحد ماحجمه زاد وبقى شكله مثير ليا وليها روحت مقومها وقعدتها على زوبرى فضلت تتنطط وبزازها بتتحرك قدامى وانا عمال اكل فيهم وابعبص فيها شويه جابت تالت مره وهى فى حضنى روحت قايم بيها ونيمتها على ضهرها وبقيت فوقيها وبدات ادخل واخرج زوبرى وهى تكتم صوتها وبعدين خلاص حسيت ان اللبن وصل وهاينزل جوه قولتلها انا هجايب

    سكس حيوانات, سكس محارم, سكس مصرى, سكس اغتصاب, سكس امهات, تحميل افلام سكس, سكس اخ واخته, قصص سكس,

    votre commentaire

  • دخلت زبى فى طيز مع صفاء جارتى الشرموطة
    XVIDEOS

    لكى أبدأ معكم قصة نيك الطيز مع صفاء جارتى عاشقة النياكة، لا بد لكم أن تعلموا من هى صفاء هذه. صفاء فتاة دوخت شباب منطقتها ومنهم أنا الذى كنت لم أكد أراها حتى يشب ذبى رافعاً بنطالى كالخيمة أمامه يود أن يندس بين فردتى طيازها التى كانت تجعل ذب الشيخ الفانى ينتصب من الاستثارة ونار الشهو الى نياكتها. صفاء هذة شابة فى الحادية والعشرين لعوب متكبرة على شباب منطقتها بجمالها الأخاذ ، جارتى وبطيازها التى كانت تتراقص من ورائها وقد التصق فوقهما بنطالها الاستريتش أو الليجن الضيق. فهى بمجرد أن تمشى أمامى كنت أجد ذبى انتصب على الرغم منى وربما شعرت بالمذى يخرج منه من شدة الإستثارة. جسمها ساخن فاجر نارى يفيض بالأنوثة والليونة وكأنها قضيب بان يتمايل من أقل نسمات الهواء اندفاعا وأجمل ما فيها طيازها المرتفعة المكورة. لم أكن أستطيع أن أقاوم إغراء فردتى طيز صفاء جارتى منى وهما يتراقصان ويهبطان ويرتفعان أمامى كأنما تتعمد أن تغرينى أنا وشباب منطقتها ولا تجود علينا بشيئ. فحينما كنت ألمحها تمشى ويلتصق جلبابها، وهى تقضى طلب لها من سوبرماركت أو ما شابهه ، على ظهرها بسب تدافع الهواء، كنت أشعربالمحنة الشديدة والاثارة الرهيبة وكأنما نار تسرى فى أعضاء تناسلي، لأنى أرى تلك الطياز الطرية الناعمة وقد جسدها جلبابها شفاف اللون أو جسدتها عباءتها السوداء . كانت جميلة جمال غير عادى بقوامها الساحر ومقدمة شعرها المرتفعة من تحت إيشاربها الذى كان يزيد وجهها الابيض المستدير فتنة وجاذبية.

    بعد أن وصفت صفاء جارتى لكم، رحت أتتبع أخبارها وهى تدرس فى الإكاديمية وعلمت أنها على علاقة بشاب أعرفه معرفة طفيفة يسكن فى الشارع الخلفى يدرس معها بالأكاديمية. عزمت أنت أتتبع خطواتها وأغامر فى ذلك الى أقصى حد لأرى علاقتها معه وما يدور بينهما. تتبعتها صباحاُ فى الحادية عشرة، فتعجبت حين وجدتها تدخل الى حديقة الحيوان وكانت قد واعدته لأنها تعشقه الى أقصى حد وقد تأكت الأخبار التى شاعت حولهما. كدت أذهل حينما رأيت هذا الشاب وكان اسمه شريف يقبلها فى ركن منعزل بعيد ، فكاد ذبى يقفز من بين خصيتيّ ، حينما بدأ يديرها ويدلك قضيبه على طيزها، فينيكها نيك من فوق بنطالها الرقيق الملتصق على لحمها، الى أن رأيته يقذف لبنه على الاعشاب تحته. من هنا جائتنى فكرة نيك الطيز مع صفاء بحيث ليس فقط أنيكها كا يفعل هذا الشاب، بل أنيكها فى عمق طيزها وأفتح طيزها ان لم تكن مفتوحة. منذ أن رأيت هذا المشهد الجنسى وانا يغلى اللبن فى قضيبى يطلب نيك الطيز مع صفاء صاحبة المفتن والطيز النادرة، فلم أنم إلا وقد عزمت ان أطلب منها وارجوها أن تتعطف عليّ وتمنحنى دقيقتين أفرغ شهوتى فيها، وإلاّ سأهددها بما رأيته من فضيحة بينها وبين هذا الشاب المسمى شريف. بعد ثلاثة أيام، التقيتها بالمواصلات ودفعت لها وشكرتنى وحينما توقفت الميكروباص وطلبت منها ان أكلمها، استغربت لأننا لم يكن بيننا سابقة كلام الا السلام وصباح الخير وكفى. لما طلبت منها وتذللت إليها أن تمنحنى طيزها لدقيقتين لأطفأ شهوتى، احمرّ وجهها واستشاطت من الغضب وشتمتنى بأننى قليل أدب وناقص تربية.

    بعدها بيومين، قابلتها أما م مدخل عمارتها، فأعدت عليها للمرة الثانية رجائى، ولكنها هددتنى بأن تخبر أهلها ليفتكوا بى وخاصة أن عائلتها ثرية قادرة. حينما مسكت أطراف شعرها الناعم وهددتها أنى سأخبر أهلها بما جرى معها فى حديقة الحيوان، غضبت وصرخت وسبتنى وجاءنى شريف بعدها وهددنى بأنه سيفعل بى الافاعيل لو تعرضت لزوجته فى المستقبل مرة أخرى. أعلمته أننى غير قابل للتهديد وأنى رأيته وما فعله معها وقد سجلتهما فيديو وسوف أخبر أخوتها ووالديها وأريهم الفيديو بنفسى. هنا انسحب شريف عشيقها ولم يأتى مرة أخرى من خوفه وإصرارى أنا. بعدها بثلاتة أيام، تعمدت أن أقابل صفاء جارتى وأنا مصمم على ممارسة نيك الطيز معها، وتوددت اليها واستعطفتها بأن تحنّ على وترحمنى؛ فأنا لست طامعاً فى نياكتها من كسها، وانما من طيزها، وأخبرتها انه ليس ذنبى انها جميلة جداً وفاتنة بل ذنبها هى. بكت أمامى وشتمتنى قائلة، : أنت حيوان…انت طلعتلى منين… راحت تبكى ، فأخبرتها أن الامر لا يحتاج الى كل هذا، و بدأت ترجونى أن لا أطلع عائلتها على ما رأيت، فرق لها قلبى و اخذتها فى حضنى، فدفعتنى لأنى فى مكان عام قائلة، : انت مجنون… الناس…اعتذرت وذهبت معى الى نفس حجديقة الحيوانى واستدارت وأعطتنى طيزها الساخنة كى أطفأ نارى، و بالفعل ابتدأت نيك الطيز معها وهى تضع يديها على وجهها وتشهق باكية وأنا لا أبالى ببكائها، بل كنت غارق لأذنيّ فى شهوتى. فجأة خطرت فى بالى فكرة، وهى أن أطرق الحديد وهو ساخن وأن أخلع عنها الستيانة وأرى فتنة بزازها الحارة. كدت أصعق لما طالعت فتنة نهديها متوسطى الحجم الناعمين الساخنين، وبدأت الحسهما وأمص حلمتيها الصغيرة المستديرة وأخرجت ذبى المنتفخ من الشهوة وخلعت هى كلوتها وبريقى بللت وزيّت ذبى وبدأت أمارس نيك الطيز معها الذى كان ساخنا ولذيذاً الى أقصى حد. لم أكل دقيقة ونصف من نيكتها حتى قذفت و بذلك حققت حلمى

    سكس, سكس مصرى , سكس عربى, صور سكس, افلام نيك, سكس محارم,


    1 commentaire

  •  سكس زوجة السائق
    صور سكس
    كنت في الثامنة عشر من عمري وفي آخر سنه في دراستي الثانويه إنتقلنا للعيش في مدينه الرياض إذ أننا من أهل الرياض ولكننا لم نكن نعيش فيها بل كنا نعيش في جده بسبب ظروف عمل والدي وقام والدي بشراء بناية من ثلاث طوابق بحي الروضه وسكنا نحن في الطابقين الثاني والثالث وقام والدي بتأجير الطابق الأرضي لرجل في الأربعينات من عمره من أهل القصيم ومتزوج من فتاة من أقاربه عمرها واحد وعشرون سنه وكان يعمل سائق تريلا ويغيب عن بيته بالأسابيع وكنت أنا من يتولى شئون زوجته في غيابه ويقوم بتأمين إحتياجاتها وفي مرة كنت أذاكر عند صديقي وعند عودتي بعد منتصف الليل وأنا أصعد درجات السلم توقفت لأسمع صوت جارتنا وهي تتأوه وتصرخ صراخا غريبا وبقيت قليلا أستمع لصوتها معتقدا أنها تستنجد بأحد أو أنها في ورطه أو أن هناك أحد يتهجم عليها ولكن بعد قليل سمعتها وهي تقول نيكني بقوه بقوه بقوووووووووه عندها أحسست أن زبي سوف يقطع ملابسي ليخرج من مكانه ولم أتمالك نفسي وبقيت متسمرا في الدرج وأنا أضغط على زبي بيدي وأمسح عليه وأستمع لصوتها العذب حتى أنزلت على ملابسي وصعدت بعدها لغرفتي محاولا النوم ولكن مستحيل أن يأتي النوم تقلبت في فراشي حتى أذان الفجر وقمت وإغتسلت وأنا ألعنها وألعن حظي


    وفي الصباح وبعد أن إستيقظ جميع من في المنزل خرجت من غرفتي ونزلت وإذا بزوجها يخرج من بيته وسلمت عليه وعرفت أنه هو من كان عنها وكان وقتها مغادرا إلى مدينة أخرى ليوصل بضائع مطلوبة على وجه السرعه وطلب مني أن أشتري بعض الأغراض من البقالة لزوجته فذهبت مسرعا لإحضار ما طلب مني وعند عودتي طرقت الباب فإذا هي مشرقة أمامي في ملابس تفضح ما تحتها من لحم شهي فطلبت مني أن أدخل الأغراض إلى المطبخ وأن أبقى معها لأنها تريد التحدث معي فبقيت عندها وكان بيننا حوار لا أعرف ما قالت فيه لأني كنت مشغولا بتفحص كل قطعة من جسدها الذي لا يمكن وصفه وقلت لنفسي لماذا لا أتجرأ وأسألها عن الأصوات التي سمعتها ليلة البارحه وبالفعل سألتها فرأيت أن خدودها قد تغير لونها وأصبحت حمراء تكاد تنفجر من الدماء خجلا فقالت لي هل سمعت شيئا فقلت لها لقد سمعت كل شيء ولقد تمنيت أن أكون أنا مكان زوجك ونظرت لها فإذا هي تنظر إلي وعيونها تتنفطر شوقا ولهفة ولم أتمالك نفسي فقمت من مكاني الذي كنت أجلس فيه وجلست بقربها ووضعت يدي على ظهرها ونظرت إليها فأغمضت عينيها وكأنها تدعوني لتقبيلها فوضعت شفتي على شفتيها وبدأت أقبل ثغرها ويدي تمسح على ظهرها واليد الأخرى في شعرها وفتحت فمها وأخرجت لسانها ووضعته في فمي ومصصت لسانها وعضضت شفتها وأنزلت يدي على صدرها وأمسكت بنهدها من فوق القميص الذي تلبسه وبدأت تشدني إليه ويدها تحاول نزع التي شيرت الذي كنت ألبسه وأنا أحاول خلع قميصها عنها وعندما لامس جسدي جسدها أحسست بحرارة كبيرة في جسدها فقالت لي إحملني إلى غرفة النوم وبالفعل حملتها وتوجهت بها إلى سريرها ووقفت أمامها وخلعت بنطلوني وهي قد خلعت عنها كلتها وبان لي كسها الذي كاد يشرق من بياضه ونظافته وشدتني إليها وإنسدحت على صدرها أمصمص في شفتيها ونزلت على رقبتها وهي تتأوه وتتلوى تحتي وتدفع برأسي إلى صدرها
    > ونزلت إليها وطفت بلساني جول حلمتها ومن ثم مصصتها بين أسناني وهي ترتفع مع كل مصة أمص فيها حلمتها وبدأت أنزل بلساني على بطنها وبين أفخاذها حتى إقتربت من الكنز الذي بين فخذيها


    نعم هو كنز ثمين ظفرت به ولن أفرط فيه حتى أخرج شهوتي الجامحة التي حبستها سنوات وسنوات وبدأت ألحس كسها ببطء شديد وأمص بظرها بقوة وهي تكاد تنفجر من الشهوة والمتعة وكانت يدي تلعب في طيزها من الخلف وكنت أدخل لها أصبعي في طيزها ولساني في كسها وهي تصرخ من الشهوة ثم إنقلبت علي ووضعت فمها عند زبي وجعلت كسها عند فمي وأخذت تمص زبي فأخبرتها بأني سوف أنزل فلم تخرجه من فمها وقذفت حمم بركاني في فمها وهي كانت كالمجنونة من الشهوة ومصت زبي وهي في قمة نشوتها وعدت الحس لها من جديد في كسها وأدخل أصابعي في طيزها وعندها بدأ زبي في الإنتصاب من جديد ولم يخيب ظني ففرحت به وطلبت مني أن أدخله فيها لأطفي نيرانها من الداخل فقد أشعلت فيها شهوتها فرفعت لها رجليها وقمت أمسح برأس زبي على بظرها وبين شفريها نزولا وصعودا وهي تتأوه وتدفع بنفسها محاولة إدخاله في كسها وأنا اتلذذ بتعذيبها حتى صرخت في وهي تقول أرجوك أدخله فلم أعد أستطيع الإحتمال فأدخلت رأس زبي في كسها وقامت هي بدفع نفسها ناحية زبي حتى أحسست أن بيوضي سوف تدخل في كسها وأن رأس زبي قد إرتطم بأعلى بطنها وهي تتأوه وتتلوى وأنا فوقها أرضع لها نهدها وأحرك زبي في كسها حتى حانت ساعة الإنفجار فأخرجته منها وتركته خارج كسها قليلا وهي تضرب بيدها على ظهري وتطلب مني إدخاله من جديد في كسها وكانت تتأوه بكلمات في غاية البذاءه ولكنها كانت كلمات مثيرة بالنسبة لي مثل قولها نيكني ياخول بقوه ياولد القحبه فأعدت إدخاله بقوة إلى كسها ورحت أضرب كسها بزبي وأسمع صوت إرتطام بطني ببطنها وهي تصرخ في قمة نشوتها وأنزلت وطلبت مني أن أنزل في كسها حتى أطفىء ما فيه من نيران وتقول أريد أن أحمل منك ليكون ولدي وسيما مثلك وليس من زوجي الذي ليس في مثل وسامتك وبالفعل دفعت زبي لآخره في كسها وعندما حانت ساعة إنطلاق الحمم البركانية أطلقتها في داخلها وهي تصرخ من حرارتها ومن لذتها ونمت بعدها على صدرها لأكثر من ربع ساعة وأنا واضع فمي بفمها وألعب بلساني في فمها وبقيت عندها لأكثر من ثلاث ساعات مارسنا فيها النيك عدة مرات وإستمرت علاقتي بها لأكثر من أربع سنوات وانجبت خلا علاقتنا طفلة رائعة الجمال وهي دائما تصر على أنني أبوها وأنها تشبهني حتى تخرجت من الجامعه وإنتقلت للعمل في مدينة أخرى وبعدها إنتقلوا من بيتنا ولم أعد أعرف عنهم شيئا ولا أزال أتمنى رؤيتها وأن أرى إبنتي !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    عرب نار, سكس مصرى, افلام نيك, سكس محارم, سكس امهات, نيك عربى, قصص سكس, سكس حيوانات, XNXX,سكس مترجم,صور سكس,

     


    votre commentaire
  • كيف ازيل حفر الوجه

    حُفر الوجه

    عند شفاء أيّ جرحٍ كان فإنّه يتحوّل في نهاية المطاف إلى حفرةٍ أو ندبةٍ، والحفر بالوجه تأتي بأشكالٍ عديدةٍ ولأسبابٍ مختلفةٍ، مثل: الإصابات، أو حبّ الشباب، أو الحروق، أو الجراحة، وإنّ عمليّة البحث عن طرق لإزالة حفر حبّ الشّباب من الوجه ليس بالأمر السّهل، والكثير من الأشخاص الذين يعانون من الحفر يبحثون عن حلٍّ جذريٍّ لهذا الأمر حتى يتم الحصول على ثقةٍ أكبر و جماليّةٍ ومظهرٍ صحيٍ للبشرة، وبما أنّ الوجه كثير التعرّض إلى البيئة والعناصر المحيطة فهذا قد يجعل من مدة عمليّة إزالة الحفر طويلةً فيجب التحلّي بالصّبر للحصول على النتائج المطلوبة.

    طرق إزالة حفر الوجه طبيعياً
    زيت الزيتون
     يعمل زيت الزيتون على تخفيف حفر الوجه وتفتيح الحفر الدّاكنة. [٥] المكونات: ملعقة كبيرة من زيت الزيتون. طريقة الاستعمال: يُدهن الوجه بزيت الزيتون على طريقة المساج ببطءٍ، ثم توضع منشفةً مبخّرةً على الوجه حيث تعمل على تفتيح مسامات الوجه وجعله أكثر نعومةً، ثم تُترك المنشفة على الوجه حتّى تبرد ثم تُزال ويمسح الزيت من الوجه.
    عصير الليمون
    يعد عصير الليمون حمض ألفا-هيدروكسي طبيعي ويستخدم لإخفاء الحفر والندوب، وتنشيط الجلد، وتعزيز الشفاء، وينصح بتكرار وضع الليمون على الوجه كل يومين أو ثلاثة أيام للحصول على النتائج المرجوة. [٦] المكونات: عصير ليمونة واحدة، قطعة قطن طريقة الاستعمال: يمكن تخفيف العصير بالماء إذا كانت البشرة حساسة، ثم تغمر قطعة القطن بالعصير وتوضع على الحفر ثم تترك لتجف تماماً، بعد ذلك يتم غسل الوجه بالماء البارد وينشّف جيداً، ويرطّب الوجه بمرطبٍ طبيعيّ.
    الخيار


     يعد الخيار من أكثر العناصر شعبيةً لعلاج مشاكل الوجه، فهو مرطبّ رائع للبشرة ويحتوي على الكثير من العناصر الضروريّة للجلد، مثل فيتامين A وفيتامين C بالإضافة إلى المغنيسيوم، وللحصول على أفضل النتائج يُنصح بوضع الخيار على الوجه يومياً. [٦] المكونات: خيارة واحدة
    البطاطا
    يمكن للبطاطا أن تزيل حفر الوجه بكفاءةٍ عاليةٍ إذا استخدمت باستمرار على الوجه، فينصح باستخدامها من ثلاث إلى أربع مرات بالأسبوع لمدة شهر أو شهرين بناءً على حالة الحفر وشدّتها. [٧] المكونات: حبة بطاطا طازجة. طريقة الاستعمال: تقشّر حبة البطاطا إلى شرائح دائريّة، ثم يتم فرك الشريحة على الوجه بحركاتٍ دائريّةٍ، يتم الاستمرار بذلك حتى تجف شريحة البطاطا، وتوضع أخرى على الوجه وتكرر الخطوات نفسها لمدة 15-20 دقيقة، ثم يترك الوجه حتى يمتص عصير البطاطا ثم يغسل وينشّف جيداً ويرطّب بالمرطب المناسب للبشرة.



    votre commentaire






  • صديقه صديقه امى و بنتها
     سكس , افلام سكس, سكس امهات, عرب نار
    انا شاب اسمى رامى من مصر وسيم مفتول العضلات حليق الرأس املك زب ضخم طوله 25 سم و عريض و مبطط عرضه حوالى 6 سم عندى شقه فى نفس العماره اللى فيها بيت امى فوق امى بدور مجهزه تجهيز عالى و فاتح اوضتين على بعض عشان يبقو اوضه نوم و معيشه فى نفس الوقت و مبطن الاوضه بمواد عازله للصوت عشان انا مبعرفش انام لو فى صوت جنبى و عامل سرير كبير يساع 4 افراد عشان انا بتقلب كتير و انا نايم و بنام بعرض السرير كتير و عندى جهاز بلاى استيشن 3 عشان انا من هوات الجمز , تبداء قصتى منذ 8 اشهر عندما طلبت مديحه من امى انى انزلهم الافلام و الاغانى و الالعاب الجديده و سعتها مكنتش فاضى فاعطيت لامى مفتاح شقتى عشان مديحه تاخد اللى عيزاه من على الكمبيوتر بتاعى ,

    سكس,سكس مصرى, سكس محارم, افلام نيك, صور سكس, سكس عرب,سكس امهات,سكس اخ واخته, سكس اغتصاب,
    جارتنا و
    صديقه امى اسمها مديحه وبنتها ساره و سمر سن الام 38 سنه و لكن لا يبدو عليها و البنتين ساره 19 سنه و سمر 17 سنه , و زى ما بيقولوا فى مصر يحلوا من على حبل المشنقه سكنين فى الدور الفاصل بينى وبين امى , وصف مديحه الطول170سم تقريبا و الوزن 85 كج تقريبا البشره بيضاء البياض الثلجى شعر اسود ناعم عيون زرقاء بزاز و طياز كبار و حلامات منتصبه و مشدوده على طول , وصف ساره اقصر من مديحه بحاجه بسيطه وزنها 65 كج تقريبا بشرتها بيضه ميلا للحمآر و سبغه شعرها دهبى على طول و عيون اخضر فاتح و بزاز و طياز متوسطه الحجم و مشدوده وصف سمر فى طول مديحه وزنها 55 كج تقريبا بشرتها خمريه و بنى عيون عسلى بزاز و طياز اصغر من المتوسطه بقليل بالنسبه للطباع مديحه متزنه فى المعمله مع الناس و ساره جافه فى معملتها مع الناس و سمر تموت فى الهزار و الضحك بس مش مع اى حد , عندى كمبيوتر فيه هردين واحد تيره و التانى 512 جيجا كله افلام سكس عربى و اجنبى بكل الانواع و اللاضاع , البدايه عندما لحظت ان اسلوب مديحه اختلف معى فكانت بتهزر معايا بالكلام فقط ثم تطور الهزار الى مد الايدى و كأنها تتعمد ان تصدم يدها فى صدرى مره وفى بطنى مره و فى زبى مره و تلمح لى بما يوجد على الكمبيوتر بتاعى تقريبا شافت الافلام السكس المخزنه على الكمبيوتر فبدات ان تدعونى لشقتها لاسعدها فى حمل الاغراض الثقيله و نقلها من مكان لاخر فى الاوقات دى كانت تتعمد ان تلبس ملابس مثيره ادامى هدوم تظهر اكتر مما تخفى و تتعمد توطى عشان بزازها تبان و انا ديما بنديها بيا ام ساره فكانت تقول انا اسمى مديحه لما تنادينى قولى يا مديحه و كونت ديما اطلع من عندها و انا زبى مولع و يبقى عيموتنى من شده الانتصاب من منظر مديحه و اسلوب الشرمطه فى كلمها و فى احد المرت و انا بنقل بعض الاغراض من اوضه المعيشه الى اوضع الخزين اللى موجوده فى اخر الشقه جنب اوضه النوم بتعتها فى ممر ضيق بيفصل بين الاوضتين و باقى الشقه لا يتسع الا لفرد واحد بسبب وجود مكتبه خشبيه فيها رفوف للكتوب , دخلت الى الغرفه و وقفت مديحه فى الممر امام المكتبه تنظر الى الكتوب الموضوعه سبت الاغاض من ايدى و اتجهت الى الممر و جيت اعدى من وراها رجعت بضهرها للخلف فلمست طيزها زبى فوقف بسرعه البرق و حولت ان ابتعد الا ان مدت يدها الى الخلف لتمسك بى من وسطى لتدعم التصاق زبى فى طيزها ثم قالت زبك حلو و كبير و ماهى الا لحظات و مسكت بزازها بكل قوتى و اختها فى حضنى و انا بفرق حلامات بزازها من فوق البض الشفاف و مشات بيها الى اوضه نومها لفتها و بدئنا نبوس بعض باسلوب جنونى لموده لا تقل عن ربع ساعه ثم قلعتها كل هدمها لاجد حلمات بزازها ستنفجر من شدت الانتصاب و كوس محلوق وردى اللون و كأنه لم يدخله زب من قبل , زقتها على السرير و بدأت فى التناوب على حلمات بزازها امص حلمه بزها الشمال و اعصر حلمه بزها اليمين بكل قوتى ثم امص حلمت بزها اليمين و اعصر حلمه بزها الشمال وهى بتصرخ من شدت المتعه و الهياج ثم نزلت بين فخديها وبدأت فى لحس كسها فتعالت صرخاتها ثم بللت صبعى الوسطانى و دخلته فى خرم طيزها فزادت هيجان على هياجانها كان خرم طيزها ضيق جدا واضح ان مديحه متناكتش فى طيزها قبل كده و فضلت الحس كسها وادخل صبعى فى طيزها بسرعه الى ان جابت شهوتها و بدأت تقول حرام عليك نيكنى مش قدره استحمل يلاّ نيكنى دخل زبك فى كوسى فقمت و قلعت هدومى بمسعدتها سهمت مديحه اول ما شافت زبى فسألتها مالك فقالت ده زبك ولا رجل تالته فقولت ما ده اللى النسوان بيموتو فيه فقالت زبك كبير اوى مش حستحمله فقولت لها جربى فبدأت تلحس زبى و تمصه كونت حاسس بخدودها بتنشق من زبى لضخامه حجمه ثم نيمتها على ضهرها و رفعت رجليها و هريت كوسها لحس و عض لحد ما جابت شهوتها مرتين فى بؤى شويه و طلعت فوق بطنها و دخلت زبى بين بزازها و هى مسكه بزازها ضغطه بيهم على زبى و انا ماسك حلامت بزازها بفرقهم شويه و نزلت من على بطنها و رفعت رجليها و بدأت افرش كوسها بزبى جامد عدلت راس زبى بين شفرات كوسها و دخلت زبى فى كوسها جامد فدخل ربعه فى كوسها فصرخت صرخه اعتقد ان كل الجران سمعتها و حولت تطالع زبى من كسها فنمت فوقها و كملت دخول زبى فى كوسها و حضنتها فبدأت تقول بصراخ حرام عليك حموت يا رامى بيوجعنى اوى و استمرت فى الصراخ لمده 5 دقائق ثم سكتت يبدو انها تعودت و بدئت تتاوى و تأن و تقول مكنتش متصوره انك متوحش كده انا قلتلك مش حستحمله , و انا مستمر فى نيك كسها بالراحه ثم طلعت زبى و دخلته مره تانيه الى اخره مره وحده حتى التصقت بضانى فى طزها فصرخت صرخه مدويه ونزلت الدموع من عينيها من شدت الالم و المتعه ثم اخرجت زبى من كسها و نيمتها على بطنها و حتيط مخده تحت بطنها و قفلت رجليها و دخلت زبى فى كوسها من ورا و انا قاعد على رقابى و دخلت صبعى الوسطانى فى طيزها فقالت بتعمل ايه فقولت بلعب فى طيزك عشان تتكيفى اكتر فقالت صبعك بيوجعنى فى زيت شعر على السراحه حوت منه على صوبع عشان الوجع يروح بسرعه لكن فى الحقيقه انا كونت بوسع خرم طيزها عشان انكها فيها و هى مش وخده بالها انها بتسهل عليا توسيع خرم طيزها فدخلت 3 صوابع فى طيزها لحد ما الخرم وسع على الاخر فطلعت طوبعى من خرم طيزها و كبيت حبه زيت جوه الخرم و كبيت حبه على ايدى عشان ادهن زبى طلعت زبى من كوسها سكس و دهنت زبى و حتيطه على خرم طيزها فانتفضت و قالت من ورا لاء فقولت لها متخفيش فقالت مستحيل فقولت لها طيب جربى حيعجبك فقلت لاء حيوجعنى فقولت لها طيب دخليه انت على مهلك فوافقت و قامت فنمت على ضهرى و طلعت مديحه على زبى و دخلت زبى فى طيزها وحده وحده فدخل ربعه و هى تطلع و تنزل على زبى لمده 5 دقائق فطلبت منها ان تنام على بطنها ففعلت فادخلته ببطء الى اخره من غير ما تصرخ او تتحرك كانت بتأن فقط و مرت 5 دقائق دون اى حركه فبدأت مديحه تهز طيزها تحتى فهمت الرساله فمسكتها من وسطها و بدأت انيك طيزها بالراحه فى الاول و بقيت ازود سرعتى لحد ما بقيت بنكها فى طيزها بسرعه وقوه افلام سكس لحد ما حسيت انى خلاص حجبهم فدخلت زبى للاخر فى طيزها و جبتهم فيها فقالت بصوت عالى نار حسه بنار فى طيزى , استمرت العلاقه لمده شهر دون ان يعلم احد مره انكها فى شقتهم و مره انكها فى شقتى و اغلب الوقت كونت بنكها فى شقتهم عشان بيكون ساره فى الكوليه و سمر فى المدرسه , فى احد المرات و مديحه قعده فوق زبى و احنا عريانين خالص و زبى فى كسها ينفتح باب اوضه النوم عشان تشوفنا ساره فى الوضع ده و تسقط ساره مغما عليها من اللى شفته , من شده الصدمه قامت مديحه وقفت على رجليها و هى بتقول امشى بسرعه لبست هدومى بسرعه و دخلت البيت و عدا 3 ايام و انا مستنى مصيبه تحصل لكن مفيش حاجه حصلت و فى اليوم الربع قبلت ساره فى الاصنصير فبصتلى من فوق لتحت سبتها و ركبت الاصنصير دخلت الشقه عند امى عشان اطمأن عليها و اتغدا كالعاده فلقيت مديحه قعده مع امى فسلمت عليها و كأن مفيش حاجه حصلت و قولت لامى انا حموت من الجوع فقالت حاضر حجهزلك الاكل فقالت مديحه ممكن اطلب منك طلب فقولت آمرى يا ام ساره فقالت الكمبيوتر عندى مسقط وندوز فلو ممكن تيجى تنزلو وندوز فقولت من عينايا بس اتغدا و انام شويه عشان انا جى من الشغل مش شايف من التعب و حبقى اجى لحدرتك فقالت طيب خلاص حستناك 9 بالليل و مشت مديحه فقولت لامى هى الست دى مورهاش غير وجع الدماغ مره تعالى سعدنى فى نقل الدولاب و مره عيزه الحجات الجديده و مره الوندوز فقالت ما انت عارف جوزها متوفى من 5 سنين و ملهاش قرايب هنا غير اختها اللى
    عرب نار, سكس امهات, سكس حيوانات, سكس مترجم,سكس مصرى,افلام نيك,

    votre commentaire